[OC]
Parlar, cantar, dançar, en occitan. Un còp de mai, lo Festival Occitania tòrna tre la davalada a Tolosa e dins lo parçan ! Ongan, un vintenat d’eveniments vos permetràn de descobrir las creacions occitanas actualas tot lo mes d’octobre. Literatura, musica, dança, teatre, cinemà… lo Festenal se vòl pluridisciplinari e dobèrt a totas e totes. Portat per l’IEO 31 e en partenariat amb d’associacions localas e occitanas, dintratz al mièg de la cultura nòstra, a partejar sens moderacion.
Dins l'encastre del Festival Occitania, vos convidam al balèti touffu tout flamme de Peldrút pel lançament de la sason de la MJC del Pont de las Domaisèlas, lo 23 de setembre, a comptar de 19h.
« Un bal touffu tout flamme
Le vent t’essouffle, t’es soufflé·e
Le crin crache, t’accroche
Le son est sauvage
La rime turbine
Un bal au poil dru »
Un bal touffu tout flamme. Lo son salvatge, la rima trima. De collectatges e de composicions, lo qüatuor de musicianas posa dins la densitat dels repertòris tradicionals occitans per constituïr un repertòri singular. Remeton en movement aqueles tèmas jogats e cantats per d'ancian·nas, sasisson la fòrça intima d'un sovenir melodic que travèrsa las generacions per o replaçar dins lo fil de l'oralitat.
En partenariat amb la MJC del Pont de las Domaisèlas.
Entrada liura.
Estanquet sus plaça.
**********
[FR]
Parlar, cantar, dançar, en occitan. Une fois de plus, le Festival Occitania revient dès l’automne à Toulouse et dans le département ! Cette année, une vingtaine d'événements vous permettront de découvrir les créations occitanes actuelles durant tout le mois d'octobre. Littérature, musique, danse, théâtre, cinéma… le Festival se veut pluridisciplinaire et ouvert à toutes et tous. Porté par l'IEO 31 et en partenariat avec des associations locales et occitanes, entrez au coeur de la cultura nòstra, à partager sans modération.
Dans le cadre du Festival Occitania, nous vous invitons au bal touffu tout flamme de Peldrút pour le lancement de la saison de la MJC du Pont des Demoiselles, le 23 septembre, à partir de 19h.
« Un bal touffu tout flamme
Le vent t’essouffle, t’es soufflé·e
Le crin crache, t’accroche
Le son est sauvage
La rime turbine
Un bal au poil dru »
Un bal touffu tout flamme. Le son sauvage, la rime turbine. De collectages et de compositions, le quatuor de musiciennes puise dans la densité des répertoires traditionnels occitans pour constituer un répertoire singulier. Elles remettent en mouvement ces thèmes joués et chantés par des ancien·nes, saisissent la force intime d’un souvenir mélodique qui traverse les générations pour le replacer dans le fil de l’oralité.
En partenariat avec la MJC du Pont des Demoiselles.
Entrée libre.
Buvette sur place.
Commentaires